#133828: "L'excuse peut elle être jouée au dernier tour..."
Пра што гэтая справаздача?
Што адбылося? Калі ласка, абярыце з ніжэй прапісаныя
Што адбылося? Калі ласка, абярыце з ніжэй прапісаныя
Калі ласка, праверце, ці існуе ўжо справаздача на тую ж тэму
Калі гэта так, ПРАГАЛАСУЙЦЕ за гэтую справаздачу. Справаздачы з найбольшай колькасцю галасоў будуць разглядацца У ПЕРШУЮ ЧАРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Дэталёвае апісанне
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст памылкі, якую вы бачыце на экране (калі яна ёсць).
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Калі ласка, растлумачце, што вы хацелі зрабіць, што вы зрабілі і што здарылася
ras
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v17.4
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст на англійскай замест перакладу на ваш мову. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Дзе можна знайсьці гэты тэкст у сістэме перакладу? Калі так, ці быў ён перакладзены больш за 24 гадзін таму?
ras
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v17.4
-
• Калі ласка, дакладна і коратка апішыце сваю прапанову, каб зрабіць яе найбольш даступнай для разумення.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v17.4
-
• Што было намалявана на экране, калі вас заблакавала? (Пусты экран? Частка гульнявога стала? Паведамленне пра памылку?)
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v17.4
-
• Якая частка правілаў не выкананая ў версіі BGA
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Ці відаць парушэнне правілаў у паўторы гульні? Калі так, то на якім хаду?
ras
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v17.4
-
• Якое гульнявое дзеянне вы хацелі зрабіць?
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Што вы спрабавалі зрабіць, каб выканаць гэтае гульнявое дзеянне?
ras
-
• Што адбылося, калі вы паспрабавалі зрабіць гэта (паведамленне пра памылку, паведамленне ў радку стану гульні ...)?
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v17.4
-
• На якім кроку гульні адбылася праблема (якая была інструкцыя ў той момант у гульні)?
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Што адбылося, калі вы паспрабавалі здзейсніць гульнявое дзеянне (паведамленне пра памылку, паведамленне ў радку стану гульні ...)?
ras
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v17.4
-
• Калі ласка, апішыце памылку адлюстравання. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v17.4
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст на англійскай замест перакладу на ваш мову. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Дзе можна знайсьці гэты тэкст у сістэме перакладу? Калі так, ці быў ён перакладзены больш за 24 гадзін таму?
ras
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v17.4
-
• Калі ласка, дакладна і коратка апішыце сваю прапанову, каб зрабіць яе найбольш даступнай для разумення.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v17.4
Гісторыя справаздачы
Il est possible (bien que ce ne soit pas conseillé) de jouer l’Excuse au dernier tour.
Mais dans ce cas, elle change de camp (peu importe qui a fait le pli).
Lien vers les règles officielles de la FFT : fftarot.fr/assets/documents/Reglement%20FFT.pdf
« Le 21 et l'excuse ne peuvent changer de camp. Mais attention, l'excuse ne doit pas être jouée
à la dernière levée, sauf en cas de chelem, sinon elle change de camp. Le petit, au
contraire, est vulnérable. Le déclarant peut le perdre... ou le prendre à ses adversaires
à la suite de la fameuse CHASSE AU PETIT »
Ludiquement,
Jean
« t301 a joué l'Excuse au dernier pli. Elle est capturée par l'autre équipe. »
Дадайце да гэтага дакладу
- Іншая Табліца ID / ID ходу
- Ці F5 вырашыла Вашу праблему?
- Ці з'яўлялася праблема некалькі разоў? Кожны раз? Выпадкова?
- Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
