#165816: "Reaction victoire avec objet magique"
Пра што гэтая справаздача?
Што адбылося? Калі ласка, абярыце з ніжэй прапісаныя
Што адбылося? Калі ласка, абярыце з ніжэй прапісаныя
Калі ласка, праверце, ці існуе ўжо справаздача на тую ж тэму
Калі гэта так, ПРАГАЛАСУЙЦЕ за гэтую справаздачу. Справаздачы з найбольшай колькасцю галасоў будуць разглядацца У ПЕРШУЮ ЧАРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Дэталёвае апісанне
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст памылкі, якую вы бачыце на экране (калі яна ёсць).
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Калі ласка, растлумачце, што вы хацелі зрабіць, што вы зрабілі і што здарылася
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
opera
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст на англійскай замест перакладу на ваш мову. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Дзе можна знайсьці гэты тэкст у сістэме перакладу? Калі так, ці быў ён перакладзены больш за 24 гадзін таму?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
opera
-
• Калі ласка, дакладна і коратка апішыце сваю прапанову, каб зрабіць яе найбольш даступнай для разумення.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
opera
-
• Што было намалявана на экране, калі вас заблакавала? (Пусты экран? Частка гульнявога стала? Паведамленне пра памылку?)
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
opera
-
• Якая частка правілаў не выкананая ў версіі BGA
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Ці відаць парушэнне правілаў у паўторы гульні? Калі так, то на якім хаду?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
opera
-
• Якое гульнявое дзеянне вы хацелі зрабіць?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Што вы спрабавалі зрабіць, каб выканаць гэтае гульнявое дзеянне?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
-
• Што адбылося, калі вы паспрабавалі зрабіць гэта (паведамленне пра памылку, паведамленне ў радку стану гульні ...)?
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
opera
-
• На якім кроку гульні адбылася праблема (якая была інструкцыя ў той момант у гульні)?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Што адбылося, калі вы паспрабавалі здзейсніць гульнявое дзеянне (паведамленне пра памылку, паведамленне ў радку стану гульні ...)?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
opera
-
• Калі ласка, апішыце памылку адлюстравання. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
opera
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст на англійскай замест перакладу на ваш мову. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Дзе можна знайсьці гэты тэкст у сістэме перакладу? Калі так, ці быў ён перакладзены больш за 24 гадзін таму?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
opera
-
• Калі ласка, дакладна і коратка апішыце сваю прапанову, каб зрабіць яе найбольш даступнай для разумення.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
opera
Гісторыя справаздачы
Дадайце да гэтага дакладу
- Іншая Табліца ID / ID ходу
- Ці F5 вырашыла Вашу праблему?
- Ці з'яўлялася праблема некалькі разоў? Кожны раз? Выпадкова?
- Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
