#169071: "Theseus bug, payment can´t be made after using Healer"
Пра што гэтая справаздача?
Што адбылося? Калі ласка, абярыце з ніжэй прапісаныя
Што адбылося? Калі ласка, абярыце з ніжэй прапісаныя
Калі ласка, праверце, ці існуе ўжо справаздача на тую ж тэму
Калі гэта так, ПРАГАЛАСУЙЦЕ за гэтую справаздачу. Справаздачы з найбольшай колькасцю галасоў будуць разглядацца У ПЕРШУЮ ЧАРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Дэталёвае апісанне
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст памылкі, якую вы бачыце на экране (калі яна ёсць).
Can't make payment of 1 gold. I raised location to get 2 gold. Used 1 gold to use the healer to get Theseus from the discard pile and still had 1 gold to use but wasn't able to pay to use Theseus ability.
-
• Калі ласка, растлумачце, што вы хацелі зрабіць, што вы зрабілі і што здарылася
No, but I made a video: youtu.be/Y_z62h-JFLg
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v18.4
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст на англійскай замест перакладу на ваш мову. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
Can't make payment of 1 gold. I raised location to get 2 gold. Used 1 gold to use the healer to get Theseus from the discard pile and still had 1 gold to use but wasn't able to pay to use Theseus ability.
-
• Дзе можна знайсьці гэты тэкст у сістэме перакладу? Калі так, ці быў ён перакладзены больш за 24 гадзін таму?
No, but I made a video: youtu.be/Y_z62h-JFLg
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v18.4
-
• Калі ласка, дакладна і коратка апішыце сваю прапанову, каб зрабіць яе найбольш даступнай для разумення.
Can't make payment of 1 gold. I raised location to get 2 gold. Used 1 gold to use the healer to get Theseus from the discard pile and still had 1 gold to use but wasn't able to pay to use Theseus ability.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v18.4
-
• Што было намалявана на экране, калі вас заблакавала? (Пусты экран? Частка гульнявога стала? Паведамленне пра памылку?)
Can't make payment of 1 gold. I raised location to get 2 gold. Used 1 gold to use the healer to get Theseus from the discard pile and still had 1 gold to use but wasn't able to pay to use Theseus ability.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v18.4
-
• Якая частка правілаў не выкананая ў версіі BGA
Can't make payment of 1 gold. I raised location to get 2 gold. Used 1 gold to use the healer to get Theseus from the discard pile and still had 1 gold to use but wasn't able to pay to use Theseus ability.
-
• Ці відаць парушэнне правілаў у паўторы гульні? Калі так, то на якім хаду?
No, but I made a video: youtu.be/Y_z62h-JFLg
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v18.4
-
• Якое гульнявое дзеянне вы хацелі зрабіць?
Can't make payment of 1 gold. I raised location to get 2 gold. Used 1 gold to use the healer to get Theseus from the discard pile and still had 1 gold to use but wasn't able to pay to use Theseus ability.
-
• Што вы спрабавалі зрабіць, каб выканаць гэтае гульнявое дзеянне?
No, but I made a video: youtu.be/Y_z62h-JFLg
-
• Што адбылося, калі вы паспрабавалі зрабіць гэта (паведамленне пра памылку, паведамленне ў радку стану гульні ...)?
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v18.4
-
• На якім кроку гульні адбылася праблема (якая была інструкцыя ў той момант у гульні)?
Can't make payment of 1 gold. I raised location to get 2 gold. Used 1 gold to use the healer to get Theseus from the discard pile and still had 1 gold to use but wasn't able to pay to use Theseus ability.
-
• Што адбылося, калі вы паспрабавалі здзейсніць гульнявое дзеянне (паведамленне пра памылку, паведамленне ў радку стану гульні ...)?
No, but I made a video: youtu.be/Y_z62h-JFLg
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v18.4
-
• Калі ласка, апішыце памылку адлюстравання. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
Can't make payment of 1 gold. I raised location to get 2 gold. Used 1 gold to use the healer to get Theseus from the discard pile and still had 1 gold to use but wasn't able to pay to use Theseus ability.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v18.4
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст на англійскай замест перакладу на ваш мову. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
Can't make payment of 1 gold. I raised location to get 2 gold. Used 1 gold to use the healer to get Theseus from the discard pile and still had 1 gold to use but wasn't able to pay to use Theseus ability.
-
• Дзе можна знайсьці гэты тэкст у сістэме перакладу? Калі так, ці быў ён перакладзены больш за 24 гадзін таму?
No, but I made a video: youtu.be/Y_z62h-JFLg
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v18.4
-
• Калі ласка, дакладна і коратка апішыце сваю прапанову, каб зрабіць яе найбольш даступнай для разумення.
Can't make payment of 1 gold. I raised location to get 2 gold. Used 1 gold to use the healer to get Theseus from the discard pile and still had 1 gold to use but wasn't able to pay to use Theseus ability.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Safari v18.4
Гісторыя справаздачы
I want to be sure I understand what happened:
Did you:
1) Raise a location that had +2 gold to use it to activate The healer
2) Then, try to use the "leftover" coin (since the Healer only costs 1 coin to activate) as the payment to activate Theseus ?
If so, I am not sure that's valid. I think, to activate the Healer, you need to use any Manta or location that has one or more coins; at which point that Manta is tired or the location depth is raised. Coins do no carry over from one action to the next. Then, to activate Theseus, you would need another source of coin(s) to pay.
I don't think it's valid to use a single +2 coin Manta or location depth for two separate actions that cost 1 coin each (one to activate Healer and one to activate Theseus).
The Rule book is vague. On page 11, it says, "The Resources in Aquatica are represented by symbols (not tokens) on your cards, mantas, and the game board. The Resources do not carry over."
If, for example, I play "The Grabber", and I exploit a depth that gives me +3 conquer power, but I conquer a location that only requires 1 power, I do not get to carry over the "extra" 2 power for my next conquer with the Grabber.
MGoulet, I would consider reversing whatever change you made to the code as a result of this bug report, at least, until we get further clarification from Ivan, but I am pretty sure what I am saying is correct. (I have read every rules post on BGG.)
This bug report is different form the similar one I posted - in the one I posted, I was using a location depth for 2 coins to activate Theseus (overpaying by one coin, which was lost), and then trying to use my coin manta to copy "Healer" from the Ocean row. In that case, I was using a separate coin resource for each of the two actions, which I believe is correct.
With this rule change, I would have been able to simply use my +2 power from the location depth to activate both Theseus and Healer, without using my manta at all, and I think that is incorrect.
Well... resources in Aquatica are not components. So you can't get change when you use 2 coins for any effect. You just waste it, sorry =(
Cheers,
Iv.
Дадайце да гэтага дакладу
- Іншая Табліца ID / ID ходу
- Ці F5 вырашыла Вашу праблему?
- Ці з'яўлялася праблема некалькі разоў? Кожны раз? Выпадкова?
- Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
