#169670: "Able to place a worker despite not being able to take the action."
Пра што гэтая справаздача?
Што адбылося? Калі ласка, абярыце з ніжэй прапісаныя
Што адбылося? Калі ласка, абярыце з ніжэй прапісаныя
Калі ласка, праверце, ці існуе ўжо справаздача на тую ж тэму
Калі гэта так, ПРАГАЛАСУЙЦЕ за гэтую справаздачу. Справаздачы з найбольшай колькасцю галасоў будуць разглядацца У ПЕРШУЮ ЧАРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Дэталёвае апісанне
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст памылкі, якую вы бачыце на экране (калі яна ёсць).
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Калі ласка, растлумачце, што вы хацелі зрабіць, што вы зрабілі і што здарылася
Yes. See screenshot.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v136
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст на англійскай замест перакладу на ваш мову. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Дзе можна знайсьці гэты тэкст у сістэме перакладу? Калі так, ці быў ён перакладзены больш за 24 гадзін таму?
Yes. See screenshot.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v136
-
• Калі ласка, дакладна і коратка апішыце сваю прапанову, каб зрабіць яе найбольш даступнай для разумення.
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. • Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v136
-
• Што было намалявана на экране, калі вас заблакавала? (Пусты экран? Частка гульнявога стала? Паведамленне пра памылку?)
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. • Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v136
-
• Якая частка правілаў не выкананая ў версіі BGA
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Ці відаць парушэнне правілаў у паўторы гульні? Калі так, то на якім хаду?
Yes. See screenshot.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v136
-
• Якое гульнявое дзеянне вы хацелі зрабіць?
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Што вы спрабавалі зрабіць, каб выканаць гэтае гульнявое дзеянне?
Yes. See screenshot.
-
• Што адбылося, калі вы паспрабавалі зрабіць гэта (паведамленне пра памылку, паведамленне ў радку стану гульні ...)?
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v136
-
• На якім кроку гульні адбылася праблема (якая была інструкцыя ў той момант у гульні)?
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Што адбылося, калі вы паспрабавалі здзейсніць гульнявое дзеянне (паведамленне пра памылку, паведамленне ў радку стану гульні ...)?
Yes. See screenshot.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v136
-
• Калі ласка, апішыце памылку адлюстравання. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. • Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v136
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст на англійскай замест перакладу на ваш мову. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Дзе можна знайсьці гэты тэкст у сістэме перакладу? Калі так, ці быў ён перакладзены больш за 24 гадзін таму?
Yes. See screenshot.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v136
-
• Калі ласка, дакладна і коратка апішыце сваю прапанову, каб зрабіць яе найбольш даступнай для разумення.
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. • Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v136
Гісторыя справаздачы
cdn.discordapp.com/attachments/1147545580420214854/1373807844448665721/Screenshot_20250518-194134.png?ex=682bc1c2&is=682a7042&hm=94b108654a680ee98a2b16abeb3f66ece8888127c65d8a49d544e92dc9f20fae&
Дадайце да гэтага дакладу
- Іншая Табліца ID / ID ходу
- Ці F5 вырашыла Вашу праблему?
- Ці з'яўлялася праблема некалькі разоў? Кожны раз? Выпадкова?
- Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
