#22529: "I was able to pay for 2nd ship with money gained by 1st ship"
Пра што гэтая справаздача?
Што адбылося? Калі ласка, абярыце з ніжэй прапісаныя
Што адбылося? Калі ласка, абярыце з ніжэй прапісаныя
Калі ласка, праверце, ці існуе ўжо справаздача на тую ж тэму
Калі гэта так, ПРАГАЛАСУЙЦЕ за гэтую справаздачу. Справаздачы з найбольшай колькасцю галасоў будуць разглядацца У ПЕРШУЮ ЧАРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Дэталёвае апісанне
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст памылкі, якую вы бачыце на экране (калі яна ёсць).
According to the rules, when taking the Commander action, first the player moves both ships (paying the resource cost of the destination slot and any wood for new ships), THEN they get the rewards for the slots (King's Rewards or money). Therefore a player should not be able to move 1 ship to a Market Route Slot, get money, and then use that money to pay for wood for a second ship. However, the BGA implementation allows you to do this.
-
• Калі ласка, растлумачце, што вы хацелі зрабіць, што вы зрабілі і што здарылася
I don't actually know if it happened in that particular game, but I have definitely done it in more than one game.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v84
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст на англійскай замест перакладу на ваш мову. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
According to the rules, when taking the Commander action, first the player moves both ships (paying the resource cost of the destination slot and any wood for new ships), THEN they get the rewards for the slots (King's Rewards or money). Therefore a player should not be able to move 1 ship to a Market Route Slot, get money, and then use that money to pay for wood for a second ship. However, the BGA implementation allows you to do this.
-
• Дзе можна знайсьці гэты тэкст у сістэме перакладу? Калі так, ці быў ён перакладзены больш за 24 гадзін таму?
I don't actually know if it happened in that particular game, but I have definitely done it in more than one game.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v84
-
• Калі ласка, дакладна і коратка апішыце сваю прапанову, каб зрабіць яе найбольш даступнай для разумення.
According to the rules, when taking the Commander action, first the player moves both ships (paying the resource cost of the destination slot and any wood for new ships), THEN they get the rewards for the slots (King's Rewards or money). Therefore a player should not be able to move 1 ship to a Market Route Slot, get money, and then use that money to pay for wood for a second ship. However, the BGA implementation allows you to do this.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v84
-
• Што было намалявана на экране, калі вас заблакавала? (Пусты экран? Частка гульнявога стала? Паведамленне пра памылку?)
According to the rules, when taking the Commander action, first the player moves both ships (paying the resource cost of the destination slot and any wood for new ships), THEN they get the rewards for the slots (King's Rewards or money). Therefore a player should not be able to move 1 ship to a Market Route Slot, get money, and then use that money to pay for wood for a second ship. However, the BGA implementation allows you to do this.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v84
-
• Якая частка правілаў не выкананая ў версіі BGA
According to the rules, when taking the Commander action, first the player moves both ships (paying the resource cost of the destination slot and any wood for new ships), THEN they get the rewards for the slots (King's Rewards or money). Therefore a player should not be able to move 1 ship to a Market Route Slot, get money, and then use that money to pay for wood for a second ship. However, the BGA implementation allows you to do this.
-
• Ці відаць парушэнне правілаў у паўторы гульні? Калі так, то на якім хаду?
I don't actually know if it happened in that particular game, but I have definitely done it in more than one game.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v84
-
• Якое гульнявое дзеянне вы хацелі зрабіць?
According to the rules, when taking the Commander action, first the player moves both ships (paying the resource cost of the destination slot and any wood for new ships), THEN they get the rewards for the slots (King's Rewards or money). Therefore a player should not be able to move 1 ship to a Market Route Slot, get money, and then use that money to pay for wood for a second ship. However, the BGA implementation allows you to do this.
-
• Што вы спрабавалі зрабіць, каб выканаць гэтае гульнявое дзеянне?
I don't actually know if it happened in that particular game, but I have definitely done it in more than one game.
-
• Што адбылося, калі вы паспрабавалі зрабіць гэта (паведамленне пра памылку, паведамленне ў радку стану гульні ...)?
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v84
-
• На якім кроку гульні адбылася праблема (якая была інструкцыя ў той момант у гульні)?
According to the rules, when taking the Commander action, first the player moves both ships (paying the resource cost of the destination slot and any wood for new ships), THEN they get the rewards for the slots (King's Rewards or money). Therefore a player should not be able to move 1 ship to a Market Route Slot, get money, and then use that money to pay for wood for a second ship. However, the BGA implementation allows you to do this.
-
• Што адбылося, калі вы паспрабавалі здзейсніць гульнявое дзеянне (паведамленне пра памылку, паведамленне ў радку стану гульні ...)?
I don't actually know if it happened in that particular game, but I have definitely done it in more than one game.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v84
-
• Калі ласка, апішыце памылку адлюстравання. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
According to the rules, when taking the Commander action, first the player moves both ships (paying the resource cost of the destination slot and any wood for new ships), THEN they get the rewards for the slots (King's Rewards or money). Therefore a player should not be able to move 1 ship to a Market Route Slot, get money, and then use that money to pay for wood for a second ship. However, the BGA implementation allows you to do this.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v84
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст на англійскай замест перакладу на ваш мову. Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
According to the rules, when taking the Commander action, first the player moves both ships (paying the resource cost of the destination slot and any wood for new ships), THEN they get the rewards for the slots (King's Rewards or money). Therefore a player should not be able to move 1 ship to a Market Route Slot, get money, and then use that money to pay for wood for a second ship. However, the BGA implementation allows you to do this.
-
• Дзе можна знайсьці гэты тэкст у сістэме перакладу? Калі так, ці быў ён перакладзены больш за 24 гадзін таму?
I don't actually know if it happened in that particular game, but I have definitely done it in more than one game.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v84
-
• Калі ласка, дакладна і коратка апішыце сваю прапанову, каб зрабіць яе найбольш даступнай для разумення.
According to the rules, when taking the Commander action, first the player moves both ships (paying the resource cost of the destination slot and any wood for new ships), THEN they get the rewards for the slots (King's Rewards or money). Therefore a player should not be able to move 1 ship to a Market Route Slot, get money, and then use that money to pay for wood for a second ship. However, the BGA implementation allows you to do this.
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v84
Гісторыя справаздачы
But it's not exactly the same, because that bug is just talking about the fact that you are not paying enough for the wood. But even if you are paying the right amount, for the Command action, you have to pay for the necessary wood up front, before moving either ship.
Дадайце да гэтага дакладу
- Іншая Табліца ID / ID ходу
- Ці F5 вырашыла Вашу праблему?
- Ці з'яўлялася праблема некалькі разоў? Кожны раз? Выпадкова?
- Калі ў вас ёсць скрыншот гэтай памылкі (добрая звычка), вы можаце скарыстацца Imgur.com, каб загрузіць яго і ўставіць сюды спасылку.
