#24722: "All adventures that landed on a tunnel went through"
Пра што гэтая справаздача?
Што адбылося? Калі ласка, абярыце з ніжэй прапісаныя
Што адбылося? Калі ласка, абярыце з ніжэй прапісаныя
Калі ласка, праверце, ці існуе ўжо справаздача на тую ж тэму
Калі гэта так, ПРАГАЛАСУЙЦЕ за гэтую справаздачу. Справаздачы з найбольшай колькасцю галасоў будуць разглядацца У ПЕРШУЮ ЧАРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Дэталёвае апісанне
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст памылкі, якую вы бачыце на экране (калі яна ёсць).
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Калі ласка, растлумачце, што вы хацелі зрабіць, што вы зрабілі і што здарылася
a few moves before move 123
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v85
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст на англійскай замест перакладу на ваш мову. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Дзе можна знайсьці гэты тэкст у сістэме перакладу? Калі так, ці быў ён перакладзены больш за 24 гадзін таму?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v85
-
• Калі ласка, дакладна і коратка апішыце сваю прапанову, каб зрабіць яе найбольш даступнай для разумення.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v85
-
• Што было намалявана на экране, калі вас заблакавала? (Пусты экран? Частка гульнявога стала? Паведамленне пра памылку?)
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v85
-
• Якая частка правілаў не выкананая ў версіі BGA
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Ці відаць парушэнне правілаў у паўторы гульні? Калі так, то на якім хаду?
a few moves before move 123
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v85
-
• Якое гульнявое дзеянне вы хацелі зрабіць?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Што вы спрабавалі зрабіць, каб выканаць гэтае гульнявое дзеянне?
a few moves before move 123
-
• Што адбылося, калі вы паспрабавалі зрабіць гэта (паведамленне пра памылку, паведамленне ў радку стану гульні ...)?
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v85
-
• На якім кроку гульні адбылася праблема (якая была інструкцыя ў той момант у гульні)?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Што адбылося, калі вы паспрабавалі здзейсніць гульнявое дзеянне (паведамленне пра памылку, паведамленне ў радку стану гульні ...)?
a few moves before move 123
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v85
-
• Калі ласка, апішыце памылку адлюстравання. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v85
-
• Калі ласка, скапіруйце тэкст на англійскай замест перакладу на ваш мову. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Дзе можна знайсьці гэты тэкст у сістэме перакладу? Калі так, ці быў ён перакладзены больш за 24 гадзін таму?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v85
-
• Калі ласка, дакладна і коратка апішыце сваю прапанову, каб зрабіць яе найбольш даступнай для разумення.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Якім браўзэрам вы карыстаецеся?
Google Chrome v85
Гісторыя справаздачы
Example: Jan (Green) has 4 active adventurers, and advances all of them by 2 tiles. The 3 adventurers
coming from the same space go ahead another 3 tiles immediately due to the Osiris tile. Now, he can
decide to advance his single adventurer through the tunnel or to take the treasure tile. He takes the
treasure tile.
Thanks for the report
It occurred in arena game #160740445. At turn #107, red played a move 2 card. This advanced 3 adventures onto a move 1 Osiris space, which in turn moved them forward onto a tunnel space. Then all 3 automatically travelled through the tunnel to the end of the board. In turn #108, red chose one of these tunneling adventurers as the activated piece, claiming nothing since it was a tunnel tile.
The other opponent noted the illegality of this move in the chat (see page 8 of the rulebook). This significantly impacted the end result of the game.
Pictures before and after move #107 are here: imgur.com/a/6YhZ8cN.
sorry for the distrurbance
Дадайце да гэтага дакладу
- Іншая Табліца ID / ID ходу
- Ці F5 вырашыла Вашу праблему?
- Ці з'яўлялася праблема некалькі разоў? Кожны раз? Выпадкова?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
